inima

inima

Friday 17 January 2014

Dincolo de granița mea.

-Salut!
-Bună seara!
-Tu ești bună,nu seara.
Cred că oglinda amestecă prea multe personalități de o dată,și nu-mi arată fața mea.Îmi privesc chipul,care totuși nu e al meu,și văd acolo multe gloanțe lipite de piele.Îmi regăsesc deodată ticul nervos a ochilor mei în momentele în care te văd,și vreau să plec.Adică ieșirea din cutia mea personală,și zburdatul prin lume.
Vezi acolo pe partea stîngă mi se preling creții umpluți de fum,și ochii curg niște sentimente albastre.
Locuiesc într-o cameră aglomerată,nu de mobilă,ci de o trăire anormală și gravitatea care nu e chiar corectă cu mine.Și iar oglinda mă presează.Părul tot mai ciufulit,și în piersicul de primăvară regăsesc niște bucăți mari de căpșună ce radiază de după soare,doi ochi,două urechi,și un singur suflet.Cuvinte inexistente.Cred că-mi trebuie cheia libertății umane.De ce nu?O cheie,fiind codul unei uși mari și incolore,și înăuntrul ei,niște vise transportate prin tren de mine,și posibilitățile care mi le prestează viața.Cărțile din acea cameră se prăbușesc peste mine,și dau de cartea lui Drumeș:Invitații la vals.Un amor siropos și niște acțiuni cumpărate de la magazinul de la colț.Întunericul îmi ascunde chipul și iar îmi pierd statura,greutatea și capacitățile imaginare de a cînta.Nimeni nu știe cît e de greu să-ți privești moartea prin întuneric,să-i atingi mantaua neagră și să-i apeși ochii verzi.Îmi recunosc scrisul pe fruntea ei,și înțeleg că voi fi următoarea.Sunt flămîndă,de un Univers sărac,și un dușman ce-mi respiră în ureche.Ciudat,nu mai simt nimic,îmi vine doar o afecțiune cotidiană,și un aer puturos de benzină de ieri.Îmi măsor fericirea,și cred că nu voi găsi o măsură atît de mică pentru a calcula "elasticitatea" ei.Hotărăsc să privesc în jur la moartea mea,ea rîde.Are niște dinți din aur și un zîmbet fals și ironic de un animal fioros.Capsez ochii în mîinile reci,și stau neclintită în colțul vieții mele.Mă strădui să țin un echilibru,și să mă balansez ușor prin cap.Îmi așez firele de creți printre coloana spatelui și mă înfierbînd,înțelegînd că dușmanul mi-e prieten,și prietenul îmi cam devine dușman.Bun venit pe o hîrtie de carton albă,hai să zburăm!
Nu visez acuma,plîng în imagini și scriu pe foaie tot ce mi-a plăcut pînă acuma și cu ce am greșit,să mă căiesc înainte de supunerea mea către Nimic!Și dacă aș fi fost un Geniu?Aș fi trăit alături de niște companii bogate și aș semna contracte,transformînd semnătura mea într-o scriere valoroasă de miliarde de dolari falși.Un costum călcat de dimineață cu un miros atent de cafea și suprapunerea unui Miss Cherie,cochet.Părul strîns și niște fire atîrnate pe fața obosită și chinuită de dușman.Marele meci,o lovitură laterală direct în suflet,Gollll!
Cînd viața aleargă nebună prin fața ochilor,eu vreau să desenez,o căprioară,calmă și cu ochii triști.Una care stă alături de un rîu rece și cristalin de ora 5.O căprioară specială,care nu poate fi vînată,și care fuge din mîna dușmanului.
Mai am 10 cm și ajung la Moarte.
Eram mai fericită atunci și chiar mă simțeam mai tînără,de ce nu?Înainte de punctualitate eu ar trebui să mă gîndesc ce lăs aici,defapt nimic,niște poezii scrise și o carte care tare aș fi vrut s-o termin.Exact,niște săruturi șterse și idei destul de amoroase la un ceai de mentă.
Hai mai am 5 cm,ce mai gîndești?
Amintiri.Le-aș culca acuma pe toate,asortîndu-le după niște perne și plapume frumos desenate și m-aș culca lîngă ele,dar destul de departe,ca să nu-mi sară peste cap în timp ce visez.
Bună,Sunt eu dușmanul tău!
Un moment surprind în această secundă,naivitatea.

-De ce nu dormi?
-Îmi aștept sentimentele.
-Pentru ce?
-Ca să adoarmă primele.



32 comments:

  1. "dece.scriu?" (a II-a pagină)

    ReplyDelete
  2. am crezut că vei singurică, dar poftim http://decescriu.blogspot.com/ ))) (ai putea să-mi ștergi comentariul, pentru că este doar pentru tine)

    ReplyDelete
  3. nu mi se permite să intru pe acest site

    ReplyDelete
  4. acum ți se permite...

    ReplyDelete
  5. sorry pot să aflu cine ești?

    ReplyDelete
  6. spune cine ai vrea să fiu? și eu voi fi... ))

    ReplyDelete
  7. nu,vreau să fac cunoștință cu tine,te rog mult,doar să vorbim

    ReplyDelete
  8. ok, am putea sacrifica această noapte pentru a vorbi...

    ReplyDelete
  9. ...dacă dorești?, totuși ne cunoaștem îndeajuns...

    ReplyDelete
  10. de unde ne-am putea cunoaște?
    dă-mi ceva fb,vk pe care să putem vorbi,te rog mult

    ReplyDelete
  11. de unde ?)) de aici... eu îți cunosc lumea interioară și tu o cunoști pe a mea (http://decescriu.blogspot.com/)... putem rămîne simpli oaspeți unul pentru altul în lumile noastre?...

    ReplyDelete
  12. nu,vreau să te cunosc înafara acestui blog

    ReplyDelete
  13. de ce dorești atît de mult să sfîrșești această poveste care abia a început ? va fi prea simplu și banal... te percep drept o persoană interesantă și nu înțeleg de ce alegi cea mai scurtă cale ?...

    ReplyDelete
  14. îmi pare că ești mult mai apropiat de mine,îm primul rînd prin ceia ce scrii...gîndești atît de frumos...mii interesant și cine e fata despre ca scrii?

    ReplyDelete
  15. EA... este elevă la liceu, îi place să scrie, să scrie cu tandrețe... EA se deosebește de ceilalți din jur, o simt unde nu ar fi... am construit o conexiune între noi doi, care ne înfierbinte la maxim cînd ne apropriem... știu că totul pare a fi prea ideal... apropo la liceul M.Eminescu în ce clasâ ești?

    ReplyDelete
  16. odată ce ți-am spus cine este EA despre care scriu, ai putea să-mi spui cine este EL despre care scrii? (din ultima postare a ta)

    ReplyDelete
  17. te-am supărat cu ceva ? sau te-am plictisit?...)))

    ReplyDelete
  18. eu nu mai învăț în Eminescu,am plecat de acolo în octombrie 2013
    acuma sunt în Columna)
    nu m-ai plictisit,nu am prea trecut pe aici...
    El,e persoana care o știu de mult timp,care mi-a mai fost o dată iubit,și am revenit din nou la el....nu e ideal,pentru că nu există persoane ideale,dar el,e diferit,e diferit de toți..simt fericirea în corpul meu atunci cînd sunt cu el,și îmi sare creierul din cap

    ReplyDelete
  19. știam unde înveți...te-am întrebat cu alt scop))
    îmi pare rău pentru că nu am fost receptiv ca de obicei, nu am prea avut timp să intru pe aici...(pare credibil?, eu zic că nu..)))
    sincer, mă încîntă faptul că trăim aceleași sentimente față de persoanele dragi nouă... totuși, deseori mă întreb, dacă EA, cea cu păr cîrlionțat, simte căldura care îi o acord? ..de ce mă întreb? ..pentru că niciodată nu am întrebat-o... la noi totul, e la nivel de privire, căldură interioară și parfum... nu avem nevoie de cuvinte, ne consumăm reciproc din priviri... deseori caut parfumul Ei și plutesc... încredinţîndu-i să mă poarte pe unde dorește EA... ambii simțim o atracție unul față de celălalt, dar ciudat este că nici unul din noi nu rostește măcar un cuvînt... un cuvînt care ar putea schimba totul... suntem doi muți.. care se înțeleg din priviri... știu că totul pare a fi desprins dintr-o poveste.., dar este povestea noastră... totuși A.M. mă bucur.. că te-ai întors la iubitul tău, povestea voastră pare a fi mult mai interesantă...))

    ReplyDelete
    Replies
    1. fata asta pare a fi atît de minunată,e creață,și eu sunt așa,și-mi place asta la fete.Știi,am fost o dată de părerea că persoanele care se hrănesc din priviri și atracție,devind cei mai fericiți,am simțito pe propria mea piele.Mă bucur că ai în tine sentimente mari,dar cred că cineva dintre voi totuși ar trebui să faceți acest pas important pentru ambii.
      Finally,eu îți urez succese cu ea,mănînc-o din priviri!!!!!

      Delete
    2. i-am permis să-mi intre în suflet...a început să deseneze, să deseneze cu tandrețe și fără oprire...mi-a dat viață, fără de care aș fi un robot, unul ca cei din jur care visează doar la bani și nu știu ce facultate... nu o pot opri, dar nici nu mai vreau... în curînd EA îmi va colora toată lumea și atunci, mă voi alătura Ei... pentru a ne desena pe noi înșine.....

      Delete
  20. știam că suntem pe aceeași undă...mersi pentru susținere)) sincer nu aș vrea să întrerup acest fenomen creat de noi...am devenit dependenți de aceste priviri și de această căldură interioară... este prima mea "poveste"... aș dori să fie una fermecătoare, fără de sfîrșit... pentru a crea ceva excepțional este nevoie de timp... dar timpul acum îmi este dușman...
    p.s. îți urez multă căldură în relația voastră...))

    ReplyDelete
  21. da,e cert suntem pe aceiași undă.Și-mi place povestea cu fetița asta a ta,e departe de toată monotonia vieții și nebuniile cotidiene,e ceva retras din vise și mici dorințe.Las-o să-ți deseneze,astfel îți arată ce simte,sentimentele nu sunt cuvinte,și trăiri,să ții minte asta mereu!
    p.s.unica ce-mi doresc în relație este iubire!

    ReplyDelete
  22. știi A.M., în timp ce o priveam cum desenează.. Ea s-a întors spre mine și mi-a spus, că lumea noastră va fi gata în scurt timp... ceva un pic mai mult de trei săptămâni... rămâne doar să fac acel pas spre Ea... nu sunt un maestru în pictură... niciodată nu am pictat... aș dori să învăț totul de la Ea... pentru că o face cu tandrețe... nu știu dacă mă va accepta așa neîndemânatic...

    p.s. Îți recomand să privești "Son Lux - Alternate World (Official Music Video)" este o poveste tristă, dar cu o aromă de fericire...

    ReplyDelete
  23. sincer, am devenit dependent de Ea... este unicul drog care îl vreau, vreau să o consum zi și noapte... pentru prima dată înțeleg ce înseamnă să fii dependent... aceste trei săptămăni îmi par o eternitate... O vreau alături mîine, nu mai pot răbda... este prea mult deja... dar conștientizez că începutul trebuie să fie special și această așteptare merită a fi îndurată...

    ReplyDelete
  24. de parcă ar fi o ființă cerească din cîte tu îmi spui despre Ea..mă bucur că ai aceste sentimente care plutesc în tine pentru că doar așa omul mai are pentru ce trăi.Eu cred că merită această așteptare dacă totuși ea promite așa de multe,și tu ești atît de fericit lîngă ea!
    Smile :)

    ReplyDelete
  25. mă învăluie de fericire numai prin prezența Ei... chiar și dacă merge îngândurată la medic, "neobservîndu-mă"...

    ReplyDelete
  26. ce paradox,eu azi tot am fost la medic ))

    ReplyDelete
  27. viața este un paradox... recent am scris o poezie la această temă... e tristă, dar plină de adevăr... totuși, interesantă coincidență s-a format)) mă gîndesc cine pe cine a influențat, încît trăim o realitate comună... doar nu ne cunoaștem, nu ne-am vorbit în realitate niciodată... un simplu cuvînt...paradox))

    ReplyDelete