inima

inima

Monday 7 August 2023

Femeia.

 "- Eu ți-am zis o dată, femeia este deosebită prin toate laturile ei, și tu nu m-ai auzit!"

Mă îndrăgostesc zilnic de același zâmbet, și o privesc nemilos în fiecare dimineață. Aș vrea să o beau, la fel de pofticios și somnoros cum îmi savurez cafeaua în fiecare zi. 

Admirația ajunge la un nivel suprem când multitudinea de emoții se adună într-un singur om. Și știu cu siguranță că nu îmi ajunge o singură viață să o iubesc, mai am nevoie de o sută. 

Îmi bat tobele în piele de fiecare dată când o cuprind, și simt cum îmi înfloresc brațele în brațele ei. 

Femeia este sufletul nemărginit și nesfârșit, dar nu mulți înțeleg și văd asta. 

Sunt norocosul care am înțeles acest detaliu și vreau să trăiesc fiecare milisecundă în aceste idei. Iubește-mă femeie!  Te rog!

Iubește-mă neînsetată și oferă-mi TOTUL tău!

"- Și cum ai ajuns la acest nivel de percepție?"

Simplu, am început să o privesc dincolo de tipare, departe de lume și departe de exterior, am pătruns direct în interior și am văzut ce se ascunde. 

Atunci ea a înflorit! Nu-ți poți imagina ce frumusețe iese dintr-o femeie care înflorește!

Nu se compară cu nici o lalea, floare de lotus sau orhidee, e specie negăsită de plantă. 

"- Și ea te iubește la fel?"

Nu știu, și nici nu aș vrea să știu. Vreau ca ea să simtă iubirea ce i-o port. 

Îmi aprind țigara și trag nemilos din ea, nu din țigară!

Fiecare fum mi se pare mai gustos și mai gustos și nu aș vrea să se termine acest moment, infinitul îmi este dorința. Dar unde să îl găsesc? NICIUNDE.

Nu există infinitul lângă o femeie ca ea, există o altă formă de viață, fără margini. 

Nu mi te imaginez altfel, în alte brațe, zâmbind pentru altcineva, ești A MEA în toate formele. 

Posesivitatea și-a luat avânt în fața mea, și nu mai am cale de întoarcere. 

TE ROG SĂ FII A MEA pentru cât se poate! De dorit să se poată cât mai mult!

Mai ai ceva de întrebat? 

"- Nu azi, o să te sun mâine pe la 4 dimineața să te întreb! 

- Ce să mai întrebi? 

- Dacă vreai să citim împreună. 

- Despre ce?

- Despre iubire."



No comments:

Post a Comment